Re: Pasnove a krystalove filtry?

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Neděle Červenec 1 11:40:44 CEST 2012

Dekuji za info, kouknu na to, ale i tak nechapu jak se ziska 1,3GHz z 2x 100MHz z DDS a jak se 1,3GHz pak za pomoci 2x 100MHz DDS ziska neco co jde zpracovat zvukovkou?
A to pomijim fakt, ze k tomu pouziji smesovac SA612 s maximem na 500MHz

Hutta