Re: Pasnove a krystalove filtry?

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Neděle Červenec 1 10:59:24 CEST 2012

Tak zrovna VNWA spise vypada na ciste komercni projet, Nejen ze se mi nepodarilo najit schema , ale i u sw se operuje s nejakymi licencemi a tak.
Jediny obrazek zapojeni na ktery jsme narazil je blokove schema v
http://sdr-kits.net/DG8SAQ/VNWA/Baier_VNWA2_QEX.pdf
z neho jsem bohuzel ani nepochopil princip fungovani.
Asi ńechapu princip fungovani  ,mixeru protoze mi neni jasne jak se z frekvence DDS stane frekvence samplovatelna zvukovkou.
Respektive obecne mi frekvence nejak nesedi VNWA pry chodi 1k az 1,3G pricemz SA612 uvadi max 500M , DDS ma max radove 100M a zvukovka cca 15k?
Hovorilo se tu o malem dynamickem rozsahu meraku 90dB, co lilituje dynamicky rozsah teto konstrukce?

Hutta