Re: Pasnove a krystalove filtry?

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Neděle Červenec 1 10:44:24 CEST 2012

Konecne jsem se dostal k tomu seznamit se trochu s programem DISHAL 2.03.
Do programu se zadava jedina hodnota Lm nebo Cm a pritom umi i filtry s 14 krystaly.
Pokud nejste na konci vyrobni linky a nevybirate z celodenni vyroby je skoro nemozne najit 14ks stejnych krystalu.
Nekde na netu jsme nasel test 50ks krystalu a stejnych by se mezi nimi  nenaslo ani 5.
Cekal bych tedy moznost poskladat je tak, aby si sousedni byly co nejpodobnejsi a program by pak trochu prihnul sousedni C.

I diky tomuto programu jsem konecne zacal trochu chapat krystalove filtry , presto a nebo prave proto nechapu jak konstrukteri v 200MHz casovem normalu prislu k krystalovemu filtru na 200MHz, kdyz 200MHz krystaly se nevyrabeji.
?

Quality filtyru?
Jak se pocita Q filtru?
A predevcsim
jake Q ma zhruba podprumerny, prumerny, dobry , high quality a ultra high quality filtr ?

Dekuji

Hutta