OT: pripomenuti - nafta do generatoru

Snehulak snehulak na gmail.com
Úterý Leden 31 20:34:26 CET 2012

U nas je ted -16,5 pres den to ted nejde nad -10 takze pokud auto stoji
venku , jde to poznat i bez expertiz :D Minuly tyden jeste na benzinkach
nebyla , dneska jsem pro jistotu dotankoval at to zredim . Ale je fakt ze
sidlime par km od svetle hory ktera povetsinou lame rekordy celorepublikove
.

snehulak