[OT] vyber zrcadlovky

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Úterý Leden 31 15:38:45 CET 2012

V textu.

PK> Ja tady asi budu za dablova advokata - ten setovy objektiv, navzdory obecne
PK> zazitemu nazoru, vubec neni tak spatny, jak se rika. Prvni verze bez
PK> stabilizace byla o dost horsi (pritelkyne ho ma a obcas i pouziva),
PK> stabilizovany je vyrazne lepsi a za tech 1200 navic rozhodne stoji.

Koukně te na tu recenzi
http://www.photozone.de/canon-eos/181-canon-ef-s-18-55mm-f35-56-is-test-report--review?start=2
Ta IS verze je podstatně lepší než původní seťák.

PK> Kdybych stal pred podobnym rozhodnutim, tak bych ted koupil set a az to
PK> pujde a budete mit potrebu si udelat radost, pak bych (pokud bych stale
PK> jeste touzil po univerzalnim objektivu), tak bych se zacal rozhlizet po
PK> Canonu EF-S 18-200/3.5-5.6 IS
PK> (http://oehling.cz/inshop/objektivy-canon/canon-ef-s-18-200-3-5-5-6-is-%5Bid-169680%5D.html),
PK> pripadne po opticky o chlup lepsim, ale kratsim Canonu EF-S 18-135/3.5-5.6
PK> IS
PK> (http://oehling.cz/inshop/objektivy-canon/canon-ef-s-18-135-3-5-5-6-is-ew-73b-zdarma-%5Bid-177729%5D.html).

Je to otázka osobních preferencí, ale třeba pro mne jsou málo
světelné. Značné procento fotek mám z interiérů a nešlo si pomoct
bleskem a vytahovat citlivost pořád naplno taky nejde. Nakonec jsem koupil 17-55 2.8 IS.

PK> Druha varianta je zvyknout si na obcasne prohozeni objektivu a nekupovat
PK> jeden objektiv "na vsechno", nechat treba ten setak, aby pokryl ten siroky
PK> konec a doplnil to treba timhle
PK> http://oehling.cz/inshop/objektivy-canon/canon-ef-28-135-3-5-5-6-is-usm-%5Bid-101735%5D.html

Pozor, nutno vyzkoušet! Mám ho doma ještě z filmových dob (EOS30) a
byl jsem s ním velmi spokojen. Když jsem ho nasadil na EOS30D, tak
VÝRAZNĚ pomaleji ostří. Důvod se mi nepodařilo odhalit. Je ale možné
že to u novějších modelů (např. zmiňovaná 600D) neplatí.

Tomáš