XPort a GPIO

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Úterý Leden 31 12:00:20 CET 2012

No vzdyt jsem to psal, ze na 77FE se to nastavuje a na 77F0 ridi.
Zakazat se daji pouze telenetem nebo pres RS232.
Nastavovani na 77FE je obdoba toho co nastavite na webu. Port 77FE
vlastne nepotrebujete.
Na 77F0 muzete komunikovat TCP i UDP, to jsem take psal, je to v
dokumentaci, strana 74.
Pokud se podivate na ty me obrazky uvidite, ze mam nastaveny port 30704
dekadicky a posilam TCP pakety.

Martin Hanek