[OT] vyber zrcadlovky

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Úterý Leden 31 10:00:40 CET 2012

Na izopropyl bacha. Nevim jak u skel u objektivu, ale co jsem s nim cistil bryle (skla) s naparenou antireflexni vrstvu tak jsem ji bez problemu izopropylem sundal... Nebylo to hned, ale po par umyti byla pryc.

MG

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Tuesday, January 31, 2012 9:39 AM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] vyber zrcadlovky

Ono strasne zalezi co to je za prach. Ja treba musim Nikona za cisteni cipu pochvalit - zatim jsem ani jeden z fotaku cistit nemusel - tedy pouzit tzv. mokre cisteni - vzdy stacilo vzit balonek na klystyr a vyfoukat.

Ale treba takovy pyl na jare, kdyz treba kvetou jehlicnany tak to je peklo. Ten pyl je lepkavej a to se neda jinak umejt nez izopropylem.

Radek Vicek