[OT] vyber zrcadlovky

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Leden 31 09:38:59 CET 2012

Ono strasne zalezi co to je za prach. Ja treba musim Nikona za cisteni
cipu pochvalit - zatim jsem ani jeden z fotaku cistit nemusel - tedy
pouzit tzv. mokre cisteni - vzdy stacilo vzit balonek na klystyr a vyfoukat.

Ale treba takovy pyl na jare, kdyz treba kvetou jehlicnany tak to je
peklo. Ten pyl je lepkavej a to se neda jinak umejt nez izopropylem.

Radek Vicek