OT: spotreba aut (bylo: Re: OT: Motorek sterace)

APA navrhpcb na gmail.com
Pondělí Leden 30 17:41:38 CET 2012


Ne?

http://www.autorevue.cz/Images/2437/999999999.jpg - toto je originální graf
udávaný výrobcem (Škoda), podobnost čistě náhodná?
zdroj:
http://www.autorevue.cz/octavia-18-turbo-nebo-19-tdi-velky-srovnavaci-test_2

2012/1/30 AZE <aze na seznam.cz>

> **
> 1,8T není TSI: http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=361
> AZE
>
> ----- Original Message -----
> *From:* APA <navrhpcb na gmail.com>
> *To:* HW-news <hw-list na list.hw.cz>
> *Sent:* Monday, January 30, 2012 5:16 PM
> *Subject:* Re: OT: spotreba aut (bylo: Re: OT: Motorek sterace)
>
> Vodorovná čára v grafu je zásah omezovače krouťáku :-)
>
> Jistě, srovnatelný turbobenzín bude mít 2x větši dynamický rozsah (na
> křižovatce mu diesel ujede, a beznzín ho dojede), ale také 2-3x vyšší
> spotřebu v této zátěži, vyzkoušeno. Ostatně proto také třeba 1.8T měly 5
> kvalt a 1.9TDI PD měly 6kvalt...
>
> 2012/1/30 AZE <aze na seznam.cz>
>
>> **
>> Podívejte se sem a pochopíte, proč se motor nemusí vytáčet na 7000:
>> http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?Flap=Graph&ChartsID=739
>>  AZE
>>
>>  ------------------------------
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20120130/3f28fe5e/attachment.htm>


Další informace o konferenci Hw-list