OT: spotreba aut (bylo: Re: OT: Motorek sterace)

APA navrhpcb na gmail.com
Pondělí Leden 30 16:13:29 CET 2012

tak ono asi vznětový a zážehový motor už samo o sobě znamená, že ty tlaky v
hlavě budou o něčom jiným, že? :-)

jinak to zpřevodování u nás je tuším ještě rychloběžnější:

2000 ot. na VI. stupeň = 120 km/h
3000 ot. na VI. stupeň = 180 km/h
4000 ot. na VI. stupeň = 240 km/h
atd... (víc už jenom z mírného kopce) :-) - a kdo z vás má takovéto
zpřevodování :-)

Samozřejmě nelze jet v zatížení (do kopce) na 980 ot., no po rovince úplně
s klidem bez jakéhokoliv nepříjemného zvuku, ten mi rve uši velmi (když
někdo neumí řadit, podřadit atp...)...