vrtulka na mereni vetru

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Leden 30 11:06:25 CET 2012

 30.1.2012, 11:01:00

Nejlevnejc se vitr da merit malou zarovkou s rozbitou bankou. Navic je
to male a nenapadne, tak by to pripadneho nenechvce nemuselo tolik
lakat. Ma to ale o dost vetsi spotrebu nez vrtule.
Hm, vrtule (listova) v kazde modelarske prodejne za par stribrnych.
Pro meteo to asi neni uplme ono, ale pro vasi potrebu by mohla byt
vyhovujici.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz