vrtulka na mereni vetru

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pondělí Leden 30 10:53:31 CET 2012

Mam prosbu,
   je tady spousta lidi co stavi metrologicke stanice, potreboval bych tu vrtulku na mereni vetru, nekde jsem
ji videl za rozumny peniz a uz to nemuzu najit.
Respektive o co mi jde potrebuju merit vitr, nepotrebuju naprosto presny udaj kolik to je m/s, hlavne pomer,
mam to abych vedel, jestli ma jet cenu na windsurfing, takze vysledky si zkusenosti zkoriguji.
Tak a ted to hlavni, protoze to bude na strome tak mi jde o cenu celeho zarizeni, takze i o tu vrtuli :-D,
aby kdyz to nekdo ukradne, aby to tolik nemrzelo, predpokladam, ze jine moznosti mereni vetru jsou
relativne slozite a drahe :-D, ted me tak napada jak se meri smer klasickym "kohoutem" a cidlem natoceni
a jeje to uz se mi to zeslozituje :-D?
Ono nejdrazsi stejne bude ten gsm modem asi :-D

Zdenek Aster