OT: Motorek sterace

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Leden 30 08:40:25 CET 2012

Tak jsem to tam vcera v tom necasu namontoval a sterace stiraji jak nove
- skoro se mi zda, ze lepe nez pred zavadou - takze mozna ze uz to bylo
nejake nacate.

Napadlo me zda tam neni na te GND zile nejaky PTC, ktery omezuje
proudove spicky...a ten ze pri tom zastaveni vezme za sve - mejlilo me
ze to vykazovalo nejaky zbytkovy odpor - takhle drat neshori

Motorek beze naprazdno asi 1.8A respektive na 2. kvalt 2.6A.

Dal jsem to na forum citroeny.cz tim bych to asi povazoval za
vyrizene... ;-)

Radek Vicek