Re: Tiskárna KONICA MINOLTA PagePro 1350W

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Leden 29 22:04:14 CET 2012

Nene, právě ty "fajnšmekrovské" oleje se nehodí, často se dají použít spíš
jako UV filtr:-)

PH

From: "Kručinský Ladislav" <ladislav.krucinsky na linde-mh.cz>
Jojo, vzpomínám si na tu poznámku, že fajnšmekři používají olej olivový snad
přímo panenský z prvního lisování.
Myslím si že když to jde z normálního papíru, půjde to i z pauzáku, ten
používám zatím na inkoustovku ale tam mi to občas zablbne tím že (obzvlášť
větší plocha) se vyboulí a hlava ji začne rozmazávat. A když jsem koukal na
tu cenu, tak mi to nedalo a půjdu to vyzkoušet.
Takže zítra se ukáže.

Behalf Of Pavel Hudecek

To jsem byl asi já. Té staré tiskárně po letech začal dělat problém podavač,
na konci jsem jí už musel papíry ručně nutit po jednom. Teď na podzim
chcípla definitivně (přestalo jít USB), tak jsem koupil zmíněný nový model.
Implicitně má 1200x600, když jsem zapnul 1200x1200, ryclost tisku klesla na
polovinu.

Pro DPS používám technologii s kancelářským papírem, který
přilepím/zprůhledním slunečnicovým olejem. Napařování ředidly netestováno.
Zatím plná spokojenost.