RE: Tiskárna KONICA MINOLTA PagePro 1350W

Neděle Leden 29 20:47:09 CET 2012

Takže děkuji moc za reference, zítra jdu pro ni.
Pak poreferuju já - hlavně mě zajímá kvalita tisku předloh DPS na pauzák.

Zdravím
Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of OK1UGA
Sent: Sunday, January 29, 2012 7:24 PM
To: HW-news
Subject: Re: Tiskárna KONICA MINOLTA PagePro 1350W

Mám jich několik v práci. Zpočátku jsem se na ně díval dost nedůvěřivě ale tiskárny drží už asi tak 4 - 5 roků. Mám je nasazené v provozech kde sice není extra velký objem tisku, zato je tam velká špína, prach a BFU :-). Kromě občasného zaseknutí papíru nebo pootevřeného krytu s nima není problém. Jo a jednou tiskárna přestala tisknout a já jsem nakonec z vnitřku vylovil malé ložisko které tam někomu zapadlo. Prý se divili kam se ztratilo :-).

Kupuju do toho velkoobjemové tonery na 6000 stran. Válec vydrží tak 3 -
4 tonery.

     Martin.