OT: CR podepsala ACTA

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Leden 29 16:53:01 CET 2012

 29.1.2012, 16:43:49

Oficialni text je zde:
http://download.mpo.cz/get/45031/50618/583371/priloha001.pdf
Ma to 52 stran nezazivneho cteni, zatim jsem na zacatku.
Ale napr cl.4, ods. 1

Žádné ustanovení této dohody nevyžaduje, aby smluvní strana zpřístupňovala:
 b) důvěrné informace, jejichž zpřístupnění by bránilo prosazení práva nebo bylo jinak v rozporu
  s veřejným zájmem; nebo
 c) důvěrné informace, jejichž zpřístupnění by poškodilo oprávněné podnikatelské zájmy
  konkrétních podniků, veřejných i soukromých.

Vydim to tak, ze dohoda rozdeluje lidi na ty kteri jsou si pred
zakonem rovni, a na ty, kteri jsou si rovnejsi. Tem prvnim se bude
moci celnik hrabat treba i v konecniku, kdezto ti druzi budou z jeho
pusobnosti vyjmuti nebot jejich nedotknutelnost je opravnenym zajmem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz