stm32l-discovery

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Neděle Leden 29 16:27:10 CET 2012

Omlouvam se poprve jsem to poslal ze spatneho uctu.

Hezkou nedeli
Uvital bych pomoc..

Delal jsem nejake projekty na LPC2378 a Yagarto.
Ted bych rad neco zkusil s STM32L152.
Koupil jsem vyse uvedeny board a hned narazil.

1.Da se STM programovat v Yagarto jako LPC ?
    nikde jsem nenasel nejaky projekt z ktereho bych vysel.

A tak jsem nainstaloval Atollic.A chtel zkusit STM projekt.

2.Preklad probehl asi spravne ,ale nedari se mi pripojit ST link.
    Konci to chybou TARGET RESET ERR - nelze inicializovat STlink
    Pritom STlink samostatne pripojim a board naprogramuju

3. Tak jsem chtel pouzit STlink samostatne ,ale nejde mi vygenerovat
      HEX file - polozka v setings CONVERT to hex neni pristupna

Existuje nejaka rychla rada ,  nez zacnu prolejzat manualy?
Uz mi na stary kolena pripada nastaveni vyvojovych systemu
daleko slozitejsi nez psani vlastnich programu.

diky Fanda