MX- 5xx stavime indukcni pajecku

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Neděle Leden 29 16:12:37 CET 2012

Filtr by mel podle teoretickych predpokladu tlumit takto:
http://photo.uloziste.com/?fotka=f1f034177e880d6f.jpg&d=s10aa931e2f236a9&size=0

Jirka

>Já nemám v povaze brát obavy tohoto druhu na lehkou váhu. Bohužel právě
mě špatně udělané impulsní zdroje a další širokopásmové zdroje rušení
postihují mimořádně nepříjemně vzhledem k mé zálibě ve spojeních odrazem
o měsíc. Proto jsem tenkrát když se tu to schéma pájky jako po první
věci šel po tom jak je to odrušené. A s potěšením jsem zjistil, že je to
dobře udělané a rušení by mělo být minimální pokud budou ty filtry dobře
udělané. Tím neříkám, že když to amatérsky okopíruje někdo kdo o věci
nemá potuchy (nenarážím na nikoho z této konference) může to vést ke
katastrofickému rušení.  Ale z principu tak jak je to navržené by na
výstupu měl být jeden signál s výkonem tuším cca 100W na kmitočtu který
je udaný krystalem a několik harmonických, které by podle mého odhadu
měly být potlačené více než o 60dB (možná kromě druhé harmoniky, která
může být potlačená o trochu méně). To vše je pokud možno spáleno v ručce
(s malým vyzařováním). Pokud se tomu udělá plechová bedýnka a filtry na
vstupu není důvod aby to vyzařovalo něco zásadně nežádoucího. Na větší
vzdálenost bude slyšet jen ten hlavní kmitočet ale ten bude čistý a v
pásmu které je pro tyto účely vyhrazené, takže nebude nikoho rušit.

     Martin.