MX- 5xx stavime indukcni pajecku

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Neděle Leden 29 15:32:31 CET 2012

Presne tak, i kdyz vnitrek hrotu znam jen z baluova obrazku doplnim.
Zakladem hrotu je bezesva trubicka delky 115mm, prumer 5mm, sila steny cca 0.5mm
do ni je zezadu zalisovana mosazna trubicka z niz couha 15mm prumer 4mm (zem hrotu), ve stredu teto trubicky je cca 0.8mm stredovy pin, na nej bude uvnitr hrotu priletovan dratek ktery vede skrz zakladni trubicku.
Samotny pajeci hrot je predpokladam Cu, potazena nejakym inertnejsim kovem. Na tento hrot je nejspise za tepla nasazen feritovy toroid a okolo nej je namotano par zavitu z kabliku vedouciho od pripojovaciho trnu na druhe strane.

Pokud bude mit kablik 0.5mm vychazi na ferit 3mm vnejsi prumer tj. tak 1.5mm na ferit a 1.5mm na medene jadro hrotu.
Rozmerove neco jako FRH 3 x 4 x 1 http://www.tme.eu/dok/F/frh.pdf
Delal jsem  pokusy s o rad vetsim feritem tak 9x20mm , nemaje dostatecne teplotme odolny kabel na civku jsem nezkousel kde ma curieho bod, ale vodu to varilo pekne :-)

Jirka