OT: spotreba aut (bylo: Re: OT: Motorek sterace)

Neděle Leden 29 11:43:06 CET 2012

2012/1/29 Tomas Chvatal <tchvatal na ezop.cz>:
> On 6tivalec je trhochu "klidnejsi" motor nez 4hrnek ...
> (a i tomu cestovani do servisu bych se dneska moc nedivil :-) )
> Spis bych ale typoval priority emise, spotreba, ...
> Ale tohle jsou jen takove hospodske reci, realita bude slozitejsi.

Táta má Octavii tour s 1.9 TDI 74kW (systém PD) a jet s ním v autě je
pro mě utrpení. Někde kolem 1000 otáček to má pro mě hrozně nepříjemný
vibrace a trahá mi to uši. To pak ten argument dieselofilů, že "benzín
strašně řve" jaksi ztrácí smysl, že ;)

P.K.