OT: spotreba aut (bylo: Re: OT: Motorek sterace)

APA navrhpcb na gmail.com
Neděle Leden 29 09:07:01 CET 2012

2012/1/28 Havran Jiří <jiri.havran na cez.cz>:
> No, jednou jsem mel tu cest zazit koncernovy SDI. Tusi, ze ve fobiji. A něco tak zoufaleho jsem snad nevidel. To i litrova panda v rezimu overload (jelo nas tam 5 chlapu) byla sviznejsi :-))
> Ale jinak uzasna uspornost 1.9TDI je legendarni. Zejména ti vypraveci (vlastnici) v hospodach. A jak to tahne vodspodu a jak je dulezitej kroutak a jak je vykon uplne k ho**u. Dnes se tomu jen usmivam a nereaguji :-)
>
> S pozdravem Raven

a asi bys stejne neuveril, ze ma nekdo v seriove fobii 500Nm
(zmerenych na valcove brzde :-)

Bezne rozjizdet i do kopce bez plynu jen pustenim spojky neni spatne,
a spotreba 5L :-)

fobie na dlouhe trasy neni, i v nejvyssi verzi a i s doplnkama
nepohodlny sedacky, malo prostoru pro velky chlapy vepredu a natoz
vzadu a na mesto to take neni, v zime chcipe baterie a nutno dobijet.