OT: televizni spotreba (bylo: Re: satelitni prijimac vantage vt-1s nechapu to.)

Neděle Leden 29 08:42:08 CET 2012

2012/1/28 Jirka <zaloha na volny.cz>:

> Jo, tak to je skutečně VÝHODA. To myslíte vážně???

To je vytržené z kontextu, celé to bylo takhle:

Televize má navíc velkou výhodu, že vám programy servíruje až pod nos.
A vybírá za vás, na co se budete koukat - neni nic blbějšího než plná
police nasbíraných DVD a nakonec člověk stejně neví, co by si
pustil... Navíc o některých pořadech by se člověk bez TV ani
nedozvěděl.

A myslím to VÁŽNĚ. Teď mi tady třeba běží retro music television,
videoklipy samý starý pecky, neumim si představit, jak bych si je
pustil sám a kde bych je vyhrabal. Snad že bych brouzdal na youtube,
pokud tam všechny ty klipy jsou a pokud by mě osvítil duch svatý a
všechny názvy vysypal z rukávu, abych měl podle čeho hledat.

Někdo prostě za mě dělá jukebox, stejně to funguje s filmy. Včera
dávali Legenda o vášni, před X lety jsem na tom byl v kině a od tý
doby jsem to neviděl. Pěknej film, s chutí jsem se na to podíval
znova, ale sám od sebe bych si to nepustil, jednak to nemám doma,
musel bych to někde shánět, ale hlavně bych si na to ani nevzpomněl.

Nechápete to? Váš problém.

P.K.