satelitni prijimac vantage vt-1s nechapu to.

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Sobota Leden 28 18:02:30 CET 2012

> Mají akce "výměna", kdy za 600 Kč dostanete novou kartu (po aktivaci
> stará přestane fungovat), ale zároveň i 600 Kč kreditu, za který si
> můžete nakoupit programy, takže vlastně karta stála 0 Kč.

Jako clovek co jeste letos nemel pustenou televizi bych se zeptal - stoji v
dobe internetu vubec kodovana - a placena- satelitni televize za tu prudu s
kartami a tak ?

Bratr V Praze ma snad 100 kanalu kabelovky a mam takovy pocit ze  100% plati
co kdysi zpival Chris Rhea - "57 channels and nothing on"

Zdravi Petr Kubac