Dalsi multicopter

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Sobota Leden 28 10:55:04 CET 2012

Zdravim,
http://www.dealextreme.com/p/kk-multicopter-controller-full-set-107408
tak jak to vypada? Ja jsem objednal 12. prosince, dorazilo mi to pred par
dny, bez cla a dph (ale kluci z HK uvedli na nalepce Customs Declaration jen
10,07 USD, tak jim asi verili. Jestli vyjde cas, tak se ted o vikendu pustim
do zkouseni.
Vladimir

-----Původní zpráva-----
From: Kuba Jan
Sent: Sunday, December 11, 2011 6:53 PM
To: HW-news
Subject: Re: Dalsi multicopter

Ja jsem pred casem chtel stavet a nekteri clenove tady na foru dokonce
realizovali. Pro me to bylo stale moc penez, tak jsem sel cestou vyckavani.
Byla otazka casu, kdy nekdo prijde s nejakym levnym seriovym resenim.
Takze jsem nevydrzel a objednal :-)
Potrebuju nejakou hracku na Vanoce, i kdyz pocitam, ze to do Vanoc
urcite neprijde.....