Relé

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Sobota Leden 28 01:28:50 CET 2012

> http://www.google.sk/search?hl=sk&q=1TE+Z-R+SS&meta=
> citujem stranu 8 (co je pokracovanie pre rele Z-R/Z-TN):
> Kategorie užití 1TE, 2TE (platí pro jednu proudovou dráhu)
> a veta "PLATI PRO JEDNU PROUDOVOU DRAHU" je podla mna dost jednoznacna...
> ...co samozrejme naznamena, ze pri 16Aac neodide po par cykloch, len ze
> si vyrobca veri na 20Aac
> Robo

Ano, tento katalog mám na mysli. Sice jsem termín "pro jednu proudovou
dráhu" viděl poprvé, ale tak nějak jsem tomu rozuměl tak, že se tím
myslí jeden kontakt - tedy že relé se dvěma spínacími kontakty a
deklarovaným jmenovitým proudem 20A může spínat 2x20A. Pak jsem si
přečetl příspěvek kolegy Libora Konečného (on OEZ taky vyrábí instalační
relé s jedním kontaktem na 16A, se 2 kontakty na 8A, tedy 2x8A = 16A) a
trochu jsem znejistěl.
Díky za názor.

JF