Re: Re: Zkracovani URL (bylo: Re: Re: Povzdech (bylo Relé))

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Leden 27 18:06:12 CET 2012

Protoze pouzivam onen VšeMasový Nedotknutelný Operační Systém ve spojení s
tam integrovaným klientem s názvem Mikroměkký Výhled Rychlý verze 6.00 a
nezaznamenal jsem problem s kliknutim na odkaz ani v puvodnim prispevku, ani
v zadne z odpovedi.
¨
Naprosto chapu, ze to pro uzivatele napr. nejznamejsiho OtevrenoZdrojoveho
majoritniho klienta HrmicihoPtaka muze byt vcelku prekvapive, tim spise, ze
tento s tim sam ma problemy. Nebo ze by to bylo rukama?

Pavel Kutina

P.S.: Oba prispevky Snehulaka na toto tema bych take podepsal...
P.P.S: Dosti flame, svet neni jenom cerny nebo jenom bily, byt ja se uz z
principu radeji vidam na tech tmavsich stranach :)

----- Original Message -----
From: "Jirka" <zaloha na volny.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, January 27, 2012 5:42 PM
Subject: Re: Re: Zkracovani URL (bylo: Re: Re: Povzdech (bylo Relé))

Jestliže si dobře vzpomínám, tak právě OE (popsaný níže, taky jsem s ním
kdysi bohužel pracoval...) dělá to, že dlouhý odkaz při odeslání vždy
zalomí. Při odeslání, ne při příjmu... Bez ohledu na nastavení (kterých
stejně moc nemá).

Uvést oboje je možnost, dokonce funkční, ovšem nejsem si jistý, zda na
to ještě mám kapacitu ;-) Ale dobročinnosti jiných se meze nekladou ;-)

Uvidíme.

---
Jirka