EZ430 Chronos

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pátek Leden 27 15:20:44 CET 2012

Zdravím měl bych dotaz k těmto hodinkám, měl jsem je kdysi objednáné, ale jak nebyly, tak mi TI zrušil objednávku
a pak nějak nebyl čas a tady je urcite mnoho lidi co je ma tak nejake zkusenosti.
1) Je lepsi verze 433 nebo 868 Mhz z hlediska duvodu, externi komunikace s nejakym cidlem s tim souvisi druha otazka
2) vi nekdo nejake oznaceni modulu na danou frekvenci 433/868 ktery by se dal pripojit treba k AVR, pripadne to muze
   by ten jejich procesor, jde mi o cidlo, ktere bude davat impulsy, ale treba vymyslim i neco jine, tak aby slo prenest
   rozumne par dat a abych si do nej tim padem mohl neco naprogramovat :-D
3) kde v dnesni dobe koupit farnell nebo nekde jinde?
4) vodotesnost zkusenost, je to pouzitelne do bezne vody, treba windsurfing, to znamena maximalne
   chvilkove tak 1m pod vodou

Diky
   Zdenek Aster