ADSL router odchozi provoz- problem

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Leden 27 12:23:02 CET 2012

Nicmene ja bych ani nepodcenoval vlastni router - je to dva roky coz je
bezny probeh kondenzatoru ve zdrojich techto krabicek. Ja uz to mam
dokonce napsane v kalendari jako upozorneni, ze mam prohodit doma router
a v tom odstavenem preletuju nove kondy.
Z tri znacek co mi probehly zatim doma se dve znacky chovaly podobne
jako je popisovane chovani - sice vsechno zdanlive chodilo, ale byla
velka chybovost a vypadalo to jako problem s linkou providera.

Prvni co bych udelal bych pichnul misto WAN routeru notebook a otestoval
to primo bez vlozenych krabicek.

Radek Vicek