OT: CR podepsala ACTA

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pátek Leden 27 09:19:06 CET 2012

Petre nic proti tvym katastrofickym scenarum, ale co je mi znamo, tak ta
acta je pouha dohoda. Aby mohla byt vykonavana je jeste zapotrebi schvalit
legislativni zmeny v kazde zemi. A i kdyby... tak holt na TBBT s Penny se
budes koukat v TV s mesicnim zpozdenim, misto v PC se zpozdenim hodinovym.
A majitele nelegalnich Widli si je budou muset koupit, nebo prejit na OS
ktere je nevhodno na teto konferenci vubec zminovat.
KarelM

Dne 27. ledna 2012 6:48 Petr Kubáč <petrkubac na 802.cz> napsal(a):

> Mů bývalý šéf, který loni umřel už leta pořád vzpomínal jak jeho otec -
> gymnaziální profesor latiny a dějepisu vzpomínal - "celá třicátá léte jsme
> věděli, že přijde něco strašného, jenom jsme nevěděli co a kdy"
> Osobně tuhle legislativu a další věci vnímám jako nepatrné kamínky které
> spustí lavinu
> - Jenom nevím jestli je to to co chtěl Kamil slyšet.
>
> Zdraví Petr Kubáč
>

>  Vsimli, len co dodat? :-(

>>> acta-kladivo-na-internetove-**piraty-1gm-/sw_internet.aspx?**