OT: Motorek sterace
Jozef RAČEK
Jozef_RACEK na tempest.sk
Čtvrtek Leden 26 21:48:39 CET 2012
Berlingo to má asi riadene celkom z riadiacej jednotky. Mali sme vo firme jedno a keď husto zaprsalo, tak si začalo žiť vlastným životom. Zamknute, s vybratym kľúčom zo zapalovania si zapinalo-vypinalo svetla, blinkre ,stierače...
Americký horor o poblaznenych strojoch suvix...
Po 3 navstevach servisu vymenili riadiaci jednotku 2x, aleasi tam nejak zatekalo aj potom.
Nakoniec sme sa ho po asi roku zbavili.
Dodo
Dňa 26.1.2012, o 9:17, "Miroslav Šinko" <sinkomiro na gmail.com> napísal:
> 2012/1/26 RV <vicek.radek na cpost.cz>:
>> No tak dobou kmitu myslim tu dobu po jakou to podrzi ta RJ - problem je v
>> tom, ze Citroen ma dobu sepnuti rele prakticky stejne dlouhou jako je doba
>> jednoho behu steracu - je to slyset na tom jak cvaka relatko. Uz jsem se nad
>> tim pozastavil, kdyz mi blbnul dobehovej kontakt na zadnim steraci - sterac
>> se vypinal tesne pred beznou koncovou polohou.
>
> Moze byt, ze doba pritahu rele je skoro rovna dobe kyvu, ked ostava
> prepinac zapnuty. Len ako som pisal, v opli RJ uzemnuje jeden koniec
> rele, ale druhy ja napajany z prepinaca. T.j. ked ho okamzite vypnete,
> rele rozopne. Citroen to moze mat inac (rele spinane iba RJ), to je
> ale nemile :-(
>
> miro
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
Další informace o konferenci Hw-list