OT: Motorek sterace

Jozef RAČEK Jozef_RACEK na tempest.sk
Čtvrtek Leden 26 21:48:39 CET 2012

Berlingo to má asi riadene celkom z riadiacej jednotky. Mali sme vo firme jedno a keď husto zaprsalo, tak si začalo žiť vlastným životom. Zamknute, s vybratym kľúčom zo zapalovania si zapinalo-vypinalo svetla, blinkre ,stierače...

Americký horor o poblaznenych strojoch suvix...

Po 3 navstevach servisu vymenili riadiaci jednotku 2x, aleasi tam nejak zatekalo aj potom.
Nakoniec sme sa ho po asi roku zbavili.

Dodo

Dňa 26.1.2012, o 9:17, "Miroslav Šinko" <sinkomiro na gmail.com> napísal: