Hadanka o audio kabloch

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Leden 26 21:45:20 CET 2012

> Kabel se zvysenou mechanickou pevnosti, urceny pro ztizene pracovni
> podminky.

Haha! :-)

Uplne seriozne, i ked odveci - ako som bol pisal, kabel je tvoreny 3x7 drotmi priemeru 0.11mm, zvysok do priemeru asi 3mm je plastik. Myslite, ze ten drot, nech je z cohokolvek, bude rozhodujuci co sa tyka mechanickych vlastnosti (teda maximalne tak odolnosti na tah, predpokladam)? To nie je provokacia, to je otazka, ja to neviem posudit.

> Nepsal jste nekde ze byl drazsi nez obvykle ?

Ano, a to takmer dvojnasobne. Objednavacie cislo vsak bolo rovnake, preto to bolo pomerne neprijemne zistenie. Navonok bol najzasadnejsi rozdiel (ktory pravdepodobne mal vplyv aj na tu cenu) ten, ze kym povodny kablik bol baleny v igelitovom sacku, tento je v takom nezmyselne velkom blistri z toho nechutneho priesvitneho plastu, co nejde otvorit bez noza, a neda sa nijakovsky skompaktovat do smeti.

wek