satelitni prijimac vantage vt-1s nechapu to.

Peter Adamec max13 na atlas.sk
Čtvrtek Leden 26 19:42:02 CET 2012

Poviete mi prosim odkial mate ze irdeto ma nahradit cryptoworks? Vsade
pisu ze cryptoworksu konci podpora ale nikde som nevidel jednoznacne
napisane ze
karty cryptoworks nebudu fungovat od presneho datumu. Mam totiz za to,
ze je to len blaf od skylink/cs link. Davnejsie pisali ze pre
stavajucich uzivatelov sa nic nemeni len to ze nebudu moct vyuzivat
vsetky sluzby (to sa deje uz teraz ze nove kanaly na crypto nedavaju).
Potom to nahodne zmizlo z ich webu resp som to tam uz nenasiel a zostala
tam len informacia o ukonceni podpory cryptoworks zo strany irdeta.
PA