satelitni prijimac vantage vt-1s nechapu to.

David Belohrad david na belohrad.ch
Čtvrtek Leden 26 14:22:55 CET 2012

Zdravim,

poridil jsem si satelitni prijimac vantage vt-1s. Ma to dva tunery, a v
navodu a ruznych jinych forech se pravi, ze to muze nahravat az ctyri
programy zaroven, a kdyz se jedna o zasifrovane kanaly,
tak je pry na disk nahraje zasifrovane a rozsifruje, az se bude porad
prehravat.

potud v pohode. Koupil jsem twin lnb, nasmeroval jsem jej na astra 3a, a
dvema kabely zavedl do sataku. V satelitu jsem nastavil, ze na obou
tunerech je 'stejny signal', nastavil 22kHz ton na 'ano', naladil vsechny
potrebne stanice.

mam jednu cryptoworks kartu se skylinkem.

a ted ovsem nastava zadrhel. pokud zacnu nahravat porad, z nejakeho
'zahadneho' duvodu jde prepinat pouze mezi kanaly na stejnem transponderu -
tedy napriklad kdyz nahravam z kanalu Prima Cool, nelze se divat na CT1.
Respektive jde to, ale pouze pokud zastavim nahravani.

Tak jsem myslel, ze jsem to asi blbe pochopil, a ze ty tunery nemaji byt
nastaveny na 'stejny signal', ale 'samostatne'. Udelal jsem to tedy takto,
nastavil druhy tuner na stejny typ anteny, vyhledal vsechny kanaly na
tuneru 2 (ktere jsou totozne s kanaly na tuneru 1), a zkusil nahravat. Jake
bylo me prekvapeni, kdyz prijimac fungoval uplne stejne - tedy pri
nahravani StarTreku z prima cool se neslo divat ani na CT1 na tuneru1 ani
na tuneru2.

Mohl by mi nekdo fundovany vysvetlit, jakze to teda funguje? Pac me to
hlava moc nebere.

dik.
d.