zase mcu.cz

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Čtvrtek Leden 26 11:16:41 CET 2012

Dobrý den, asi hlavně pro Kostu

Tak zase po delší době mě zařízl mcu.cz "Tato chyba (HTTP 403 Zakázáno)
znamená, že se aplikace Internet Explorer připojila k webové stránce, ale
nemá oprávnění tuto webovou stránku zobrazit.".

Normálně funguju, zobrazuju, kouknu na video umístěné na mcu.cz, pak se chci
podívat na novou stránku a ejhle, už to nejde. Bylo to z čistého notebooku,
kde je jenom IE9, antivir a nic jiného. Co dělám tak nekalého pro ten
server, že mě hází do jednoho koše s hajzlíkama. To video bylo o vířivých
proudech. Moje IP je 88.103.107.158. Díky za info. Míra