OT: Motorek sterace

Čtvrtek Leden 26 10:30:53 CET 2012

Njn, tak se tam v nejhorsim natoci co tam ma byt, to bude stejne problem
jen v pripade ze to praskne nekdo kdo zjistil, ze koupil stoceny vrak.
Zas tam nikde neni psano, ze to pocitadlo musi vubec fungovat (pokud je
digitalni). Kilometry jsou vetsinou i v ridici jednotce motoru, je treba
zajimave, ze ja mam u alfy co jsem ted koupil v ECU 270 a na tachometru
320 kkm, je mi zahadou, jak takovy rozdil vzniknul (neni pravdepodobne,
ze by to nekdo stocil, spis to auto na ty km vypada dost dobre ;-) )