OT: Motorek sterace

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Čtvrtek Leden 26 10:18:04 CET 2012


Řekl bych, že tento bod(pokud se v budoucnosti nerozšíří) bude 
veřejností přijat velmi kladně( IMHO, tento bod má sloužit jako opěrný 
pro prosazování bodů dalších, potvrzuje to i velice vágní(někomu i k 
smíchu) formulace "stává nezákonnou"), narozdíl od některých dalších, z 
nichž některé velmi zavánějí porušováním Ústavy ČR a druhé zas 
lobby(i)-smem.
Je ale jisté, že s jídlem stoupá chuť.
S pozdravem,
Miloš Dašek

Dne 26.1.2012 10:03, gatilo napsal(a):
>   26.1.2012, 10:02:24
>
> - stav počítače ujeté vzdálenosti silničního vozidla nesmí být pozměňován
> a do počítače ujeté vzdálenosti nesmí být zasahováno s výjimkou jeho opravy
> nebo výměny prováděné oprávněným pracovníkem opravny silničních vozidel.
> Výměna nebo oprava počítače ujetých kilometrů v domácích podmínkách se tak stává nezákonnou.
>
> S pozdravem Pavel
>    mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz
>
> --
> Jaroslav Buchta napsal:
>
>> To jsem nejak nepochopil, ktery bod by se toho mel tykat...
>
>> Dne 26.1.2012 9:39, gatilo napsal(a):
>>>    26.1.2012, 9:37:59
>>>
>>> Udelat jde ledacos, ale zacina to byt nezakone.
>>> napr. http://www.osbid.org/index.php?t=article&n=clanek-novela-zakona-c-562001-sb-224
>>> 11. odstavec
>>>
>>> S pozdravem Pavel
>>>     mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz
>>>
>>> --
>>> Jaroslav Buchta napsal:
>>>
>>>> Myslim, ze v modernejsim aute (od 90. let) je na statoru motany leda
>>>> alternator, dokonce - a to me prekvapilo, i starter ma permanentni
>>>> magnety a planetovou prevodovku se silonovymi satelity...
>>>> Jinak s tou opravitelnosti to neni tak hrozne, vcera jsem ze zvedavosti
>>>> rozebral a slozil common rail vstrik, dokonce pak po namontovani do auta
>>>> fungoval ;-) Staci dehnat kabel a soft na diagnostiku a da se vsechno.
>>>> Servis je stejne to posledni misto, kde dokazou neco opravit (az na
>>>> vyjimky)...
>>>> Dne 26.1.2012 9:12, RV napsal(a):
>>>>> Tohle ale plati u malych celku - jako je treba ta horkovzduska.
>>>>>
>>>>> Pokud mate ale zarizeni slozene z techto malych celku coz je pripad
>>>>> auta tak si prakticky nemate sanci vybrat - neznam prakticky zadne
>>>>> auto, ktere by nemelo nejake chronicke problemy - bohuzel
>>>>> opravitelnost aut se stale zhorsuje - na Passatu 1.8i jsem byl
>>>>> schopnej rozebrat a zkontrolovat cele vstrikovani s beznym vybavenim a
>>>>> merakem - na Berlingu je i vymena viceklinoveho remenu zalezitost
>>>>> zdvize a prace pro sest rukou.
>>>>>
>>>>> Zatim co jsem videl tak tyhle motory byly opravdu vzdycky motane na
>>>>> statoru i rotoru a pokud neodeslo vinuti nebo uhliky tak tohle fakt
>>>>> nehrozilo.
>>>>>
>>>>> Radek Vicek
>>>>>
>>>>> Dne 26.1.2012 9:03, Pavel Kadečka napsal(a):
>>>>>> Všichni nadávají na katování kostů, ale má někdo doma Rolls-Royce? Viz
>>>>>> diskuze o nářadí, skoro nikdo si nekoupí profi Makitu, každej radši
>>>>>> jde do toho noname nářadí za pár korun.
>>>>>>
>>>>>> P.K.




Další informace o konferenci Hw-list