Hadanka o audio kabloch

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Leden 26 09:52:16 CET 2012

>Znamená to, ¾e a) vodiè v kabelu má men¹í prùøez nebo b) ¾e vodiè v
>kabelu má vy¹¹í mìrný odpor. Nebo je tu je¹tì mo¾nost c) v mìøáku
>dochází baterie a mìøí blbosti ;)

Pekna analyza; nas napadlo este aj d) konzistentne zle namontovany konektor (lisovany miesto spajkovaneho)

>Alebo nasi ryzovi kolegovia pouzili namiesto medi zelezo, resp. iny
>podobny kov?

To, to... :-(

Cakam, kedy miesto draheho zeleza bude pouzite nejake ciastocne vodive blato.

>Uz som pocul o zeleznych UTP kabloch, tak preco nie?

Mnojo... Akurat ze u TP (ak si pouzivane vyhradne na ethernet) to vadi vdaka skinefektu vyrazne menej.

Inak stali takmer dvakrat tolko ako tie predchadzajuce celomedene, takze tam zrejme bude nieco aj s tymi pannami... ;-)

wek