OT: Motorek sterace

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Leden 26 09:48:42 CET 2012

On Thu, 26 Jan 2012, RV wrote:

> Zrejme to fakt vypada na odmagnetovani motorku - motor jde naprosto plynule -
> jen nema silu. Tady to take nekdo popisuje (bohuzel bez zaveru):
> http://www.citroen-club.cz/forum-tema/sterace-21579

Jestli to dokazalo to vinuti odmagnetovat treba by to dokazalo
i zmagnetovat ? Zafixovat osu proti otoceni, pichnout se na rotor
90 stupnu otocene proti uhlikum a pustit do toho proudovy impuls...

> doted jsem si myslel, ze se tyhle motory delaji jako univerzalni motory tedy
> s motanym rotorem i statorem - tam tohle nehrozi - zrejme zase katovani kostu
> - med je draha.

To neni tak docela pravda - ty motory s perm. magnety maji mensi spotrebu,
vyrabeni magnetickeho pole statoru elektricky dost zere...

> Novej stoji 2.800Kc - vrakoviste 1.000 ach jo.

Jestli se toci jen jednim smerem tak k nemu hned pribastlit nejaky
jednoduchy proudovy omezovac :-)