OT: Horkovzdusna pistole

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Leden 24 23:00:58 CET 2012

 24.1.2012, 22:52:06

IMHO i dneska se da koupit kvalitni naradi, jen se clovek musi
placnout trochu pres kapsu.
Ztrata kvality IMHO postihla predevsim spotrebni znacky jako bosch a
black daker. Ty pocitily nejvetsi tlak cinske nona produkce a
prispusobily se, cenou i kvalitou.
Druhou veci je neserioznost obchodniku. Treba makity se bezne prodavaji
se sloganem "profi kvalita za hobby cenu", coz ale neni pravda.
Flexa za 1500 neni profi, ani od makity. Kdyz se clovek trochu
rozhledne, tak snadno zjisti, ze profi, treba u te makity zacita tak na
3-4 nasobku uvedene castky.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz