OT: Naradi (bylo Horkovzdusna pistole)

Úterý Leden 24 19:36:50 CET 2012

Kdyz uz jsme u toho, kde sehnat uhliky do flexy 230mm asi 2100W? 6.8 x
10.7 mm, nejaka amitech z kauflandu, soft rozbeh, super mechanicky
funguje ale zrejme dostala zabrat rezanim betonu pri stavbe plotu a
rozrezanim 2 aut... A uhlik se ani tak nesjel jako se prepalilo medene
lanko a shorela pruzina...