Re: Lidl bruska

bosorka.p na seznam.cz bosorka.p na seznam.cz
Úterý Leden 24 15:33:24 CET 2012

Ono zalezi na kvalite, tedy jak moc to vydrzi a jak moc vreteno hazi, na prvni pohled min. otacky 8000, to je na vrtani a podobne veci docela dost.

Tohle asi nejde moc srovnavat s Lidl bazmekem , ale spise s
http://www.dremeleurope.com/dremelocs-cz/category/2709/dremel®-4000

PB