Lidl bruska

Raven raven na wo.cz
Úterý Leden 24 13:43:59 CET 2012

Asi takhle. Napajec je pouhe trafo a dvoucestne usmerneni bez filtru.
Multimetr ukazuje 16Vss a oscilo cca 20V spicka. Odber jsem meril na
zdroji AUL 310 na 12V:

                         naprazdno     plne zatizeni
nastaveni otacek 5000 cca 70mA          230mA
                 20000    330mA >2A (problikava proudova ochrana)

Tzn., ze s napajecem pocitejte vyssi proudy.

Na 12V je to polopouzitelne, na "5000" ot. to zastavite malickem. Abych
dosahl pocitove (sluchove) stejne otacky jako s napajecem je treba dodat
cca 16-18V

S pozdravem Raven