Elektromer 3-fazovy kontra 3x 1-fazovy

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Úterý Leden 24 07:15:39 CET 2012

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Sent: Tuesday, January 24, 2012 2:45 AM
To: HW-news
Subject: Re: Elektromer 3-fazovy kontra 3x 1-fazovy

From: "Milan Mlynarčík" <milan.m na centrum.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 24, 2012 2:26 AM

Ja som si isty, ze to odmeraju spravne.

                            Milan  Mlynarčík

-----Original Message-----
From:  Petr Labaj

Chtel bych si zridit podruzne mereni odberu elektriny, tj. za oficialni
elektromer pridat jste svuj s pulsnim vystupem.
Docela by se mi hodilo pouzit 3 kusy 1-fazoveho elektromeru misto jednoho
3-fazoveho, protoze ty 1f maji vetsi rozliseni a navic zjistit odber v
konkretni fazi by bylo fajn.

Ale nejsem si jisty, jestli je mozne proste aritmeticky secist namereny
odber v jednotlivych fazich. U 1f odberu to zrejme platit bude. Ale zmeri to
ty 1f elektromery spravne i u 3f odberu, tj. napr. u odberu 3f motoru ?