Re: OT: pravni vedomi (bylo: Re: LC etikety (trapas v Tescu )

Úterý Leden 24 06:40:15 CET 2012

Tohle mi pripomnelo, kdyz jsem kupoval auto, tak jsem hned v prodejne uzavrel
s pritomnym agentem pojisteni - co kdyby se mi nahodou neco stalo uz cestou domu.
Ten agent mi sdelil, abych doma s tou pojistkou zasel do jejich mistni kamenne
pobocky, aby se te pojistce daly jeste nejake nalezitosti.
Tak jsem tam zasel, jednal jsem s nejakou pipkou, mela namitky k tomu, jak to
v te prodejne se mnou sepsali, ze pry to neodpovida jejich vnitrnim predpisum.
Tak jsem ji sdelil, ze mne, klienta, jejich vnitrni predpisy nezajimaji a pokud se
ji neco nelibi, tak pujdu ke konkurenci.
Pak se tam nechomytl jeji (asi) nadrizeny a ten ji umravnil.