dovoz hw ze svycarska ?

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Leden 23 22:45:56 CET 2012

zaruku, kalibraciu, ani podporu Vas cesky distributor urcite nerobi. U
LeCroya si vytvorite ucet a tam komunikujete mailom alebo telefonicky.
Kalibracia tam nie je takmer ziadna a co sa tyka spolahlivosti mame od
nich masiny od roku ca. 2006, najprv paleta 10 kusov, potom sa postupne
dokupilo asi 3-4 rocne, rozne modely a ziaden zatial nepotreboval
zarucnu ani inu opravu.
b.