Kde koupit drat/lanko s izolaci do 280C?

pyjan pyjan na tiscali.cz
Pondělí Leden 23 19:14:59 CET 2012

Mám tady balík 100m lanka V07S-K 1,50P a asi 50 zbytek. měl by do 280°C
vydržet. Pak tu mám asi 50m VO7SJ-K 1,5P, který by měl vydržet do 400°C.
Jsou to zbytky z montáže a nebudu je potřebovat.  Průřes je 1,5mm2