LC etikety (trapas v Tescu )

KarelM a8dtljb na gmail.com
Pondělí Leden 23 18:43:29 CET 2012

Ja Vas lidi absolutne nechapu, proc v tom tescu nakupujete? Ja jsem na
ne jiz pred lety vyhlasil embargo. Kvuli ochrance to teda nebylo, ale je
to podnik, ktery na me neustale zkousel ruzne figle, nejcasteji s cenami
a s oznacenim zbozi. Dokonce to naposled dospelo tak daleko, ze jsem byl
schopen rici manzelce jeste pred pokladnou na cem konkretne a o kolik
nas natahnou. Myslim si, ze nejsem socialni pripad, ale nechavat se
okradat nemam zapotrebi. Ale neberte me uplne vazne, jiz jsem tam nejaky
ten rok nebyl, mozna ze tam dnes letaji peceni holubi zdarma primo do
ust. Na druhou stranu nedavno v tisku psali, ze tescu vyznamne poklesl
zisk, tak se jim mozna ta firemni filozofie prestava vyplacet.
Karel M.