OT: Podlahova svetla

Menšík, David david na mensikovi.com
Pondělí Leden 23 18:09:27 CET 2012

Dobry den,
dali jsme si tohle:
http://www.elima.cz/obchod/3917u-a00050-p-5751.html a mohu jen
doporucit.

Mame jich 10 - takovy koridor na chodbach a na WC - v noci naprosto
idealni. Jedna se o univerzalni strojecek pro ramecky ABB-EPJ (vleze
se do krabicky), viz zde:
http://www117.abb.com/catalog.asp?thema=8993&category=3380&item=47855.
Jen k nemu potrebujete jeste ten ramecek.
Sviti tak akorat a zere 2.3W. Dali jsme je do vysky spodnich zasuvek - 30cm.

S pozdravem,
  David Mensik.