Dlouhe rozsveceni zarivek

Pondělí Leden 23 17:29:22 CET 2012

Mám dvě místa, kde to mohu tahat po zdi. Vzniknul nám tam malinký
prostor za komínem - bude tam bojler a stoupačky UT, pak na záchodě dám
do rohu dekl na zakrytí stoupačky odpadu a u ní půjde voda do horní
koupelny. Tahám všechno plastem a ten není dobré zazdívat už kvůli
dilataci. Sice se z PPR trubek dělají podlahová topení, kde to je zalité
v betonu, ale lepší je to nedráždit.
Jinak dělal jsem drážku pro stoupačku na antény a jde to flexkou docela
rychle. Tvárnice mají velké dutiny a řežu jen 2 cm vrstvu betonu. Někdo
takhle dělá i vodorovné drážky i pro elektriku, ale přece jen se pevnost
tvárnic naruší. Svislá drážka prý nevadí.
Anděl