LC etikety (trapas v Tescu )

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Leden 23 15:13:40 CET 2012

No to je ich job, odhalovat sprisahania a rozkradanie majetku... Ale
co tak obcas pozeram na CT akusi relaciu, tak ty si obisiel este
dobre. Minule davali ako obvinili iste nic netusiace panicky v banke
so sprenevery niekolko mld. korun... Jedna dostala z toho rakovinu
hrubeho creva a skoncila na psychiatrii. A do dnesneho dna sa sudia so
statom o nevine a odskodneni... A pikoska hlavny akter, isty dr., je
uz po smrti, umrel pred par rokmi na stedry den...

A.